Katedra hudební produkce / Department of Music Production
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Katedra hudební produkce / Department of Music Production by Subject "hudební festivaly"
Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
- Produkce barokních oper v ČR a Spojeném královstvíVeselá, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Cílem této diplomové práce je komparativní analýza problematiky uvádění inscenací barokních oper v České republice a ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. První část práce se věnuje historii provozování barokních oper od počátku 20. století. Druhá část práce mapuje veškeré inscenace, které byly provedeny na území obou států v budovách operních divadel i na hudebních či operních festivalech. Ve třetí části práce je zhodnocen kruciální prvek této práce, a tím je kvalitativní výzkum, který byl veden formou strukturovaných rozhovorů s dramaturgy všech českých operních domů.
- Produkce barokních oper v ČR a Spojeném královstvíVeselá, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Cílem této diplomové práce je komparativní analýza problematiky uvádění inscenací barokních oper v České republice a ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. První část práce se věnuje historii provozování barokních oper od počátku 20. století. Druhá část práce mapuje veškeré inscenace, které byly provedeny na území obou států v budovách operních divadel i na hudebních či operních festivalech. Ve třetí části práce je zhodnocen kruciální prvek této práce, a tím je kvalitativní výzkum, který byl veden formou strukturovaných rozhovorů s dramaturgy všech českých operních domů.
- Produkce barokních oper v ČR a Spojeném královstvíVeselá, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Cílem této diplomové práce je komparativní analýza problematiky uvádění inscenací barokních oper v České republice a ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. První část práce se věnuje historii provozování barokních oper od počátku 20. století. Druhá část práce mapuje veškeré inscenace, které byly provedeny na území obou států v budovách operních divadel i na hudebních či operních festivalech. Ve třetí části práce je zhodnocen kruciální prvek této práce, a tím je kvalitativní výzkum, který byl veden formou strukturovaných rozhovorů s dramaturgy všech českých operních domů.
- Produkce barokních oper v ČR a Spojeném královstvíVeselá, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Cílem této diplomové práce je komparativní analýza problematiky uvádění inscenací barokních oper v České republice a ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. První část práce se věnuje historii provozování barokních oper od počátku 20. století. Druhá část práce mapuje veškeré inscenace, které byly provedeny na území obou států v budovách operních divadel i na hudebních či operních festivalech. Ve třetí části práce je zhodnocen kruciální prvek této práce, a tím je kvalitativní výzkum, který byl veden formou strukturovaných rozhovorů s dramaturgy všech českých operních domů.
- Produkce barokních oper v ČR a Spojeném královstvíVeselá, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Cílem této diplomové práce je komparativní analýza problematiky uvádění inscenací barokních oper v České republice a ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. První část práce se věnuje historii provozování barokních oper od počátku 20. století. Druhá část práce mapuje veškeré inscenace, které byly provedeny na území obou států v budovách operních divadel i na hudebních či operních festivalech. Ve třetí části práce je zhodnocen kruciální prvek této práce, a tím je kvalitativní výzkum, který byl veden formou strukturovaných rozhovorů s dramaturgy všech českých operních domů.
- Produkce barokních oper v ČR a Spojeném královstvíVeselá, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Cílem této diplomové práce je komparativní analýza problematiky uvádění inscenací barokních oper v České republice a ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. První část práce se věnuje historii provozování barokních oper od počátku 20. století. Druhá část práce mapuje veškeré inscenace, které byly provedeny na území obou států v budovách operních divadel i na hudebních či operních festivalech. Ve třetí části práce je zhodnocen kruciální prvek této práce, a tím je kvalitativní výzkum, který byl veden formou strukturovaných rozhovorů s dramaturgy všech českých operních domů.
- Úloha showcase festivalů v hudebním průmysluBeránková, Michaela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá tématem showcase festivalů. První kapitola představuje krátce přehled vývoje hudebního průmyslu a zasazuje problematiku showcase festivalů do kontextu. Dále je nastíněna jejich stručná historie, charakteristické znaky a přehled těchto akcí ve světě a v Evropě s medailonky těch nejvýznamnějších. Speciální kapitola je věnovaná výběru umělců. Následuje případová studie českého festivalu Nouvelle Prague. Poslední řešenou problematikou je efektivita showcase festivalů pro české umělce a profesionály, kde byly informace získané prostřednictvím dotazníku. Poznatky práce jsou rekapitulované ve shrnutí.
- Úloha showcase festivalů v hudebním průmysluBeránková, Michaela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá tématem showcase festivalů. První kapitola představuje krátce přehled vývoje hudebního průmyslu a zasazuje problematiku showcase festivalů do kontextu. Dále je nastíněna jejich stručná historie, charakteristické znaky a přehled těchto akcí ve světě a v Evropě s medailonky těch nejvýznamnějších. Speciální kapitola je věnovaná výběru umělců. Následuje případová studie českého festivalu Nouvelle Prague. Poslední řešenou problematikou je efektivita showcase festivalů pro české umělce a profesionály, kde byly informace získané prostřednictvím dotazníku. Poznatky práce jsou rekapitulované ve shrnutí.
- Úloha showcase festivalů v hudebním průmysluBeránková, Michaela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá tématem showcase festivalů. První kapitola představuje krátce přehled vývoje hudebního průmyslu a zasazuje problematiku showcase festivalů do kontextu. Dále je nastíněna jejich stručná historie, charakteristické znaky a přehled těchto akcí ve světě a v Evropě s medailonky těch nejvýznamnějších. Speciální kapitola je věnovaná výběru umělců. Následuje případová studie českého festivalu Nouvelle Prague. Poslední řešenou problematikou je efektivita showcase festivalů pro české umělce a profesionály, kde byly informace získané prostřednictvím dotazníku. Poznatky práce jsou rekapitulované ve shrnutí.
- Úloha showcase festivalů v hudebním průmysluBeránková, Michaela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-05Tato diplomová práce se zabývá tématem showcase festivalů. První kapitola představuje krátce přehled vývoje hudebního průmyslu a zasazuje problematiku showcase festivalů do kontextu. Dále je nastíněna jejich stručná historie, charakteristické znaky a přehled těchto akcí ve světě a v Evropě s medailonky těch nejvýznamnějších. Speciální kapitola je věnovaná výběru umělců. Následuje případová studie českého festivalu Nouvelle Prague. Poslední řešenou problematikou je efektivita showcase festivalů pro české umělce a profesionály, kde byly informace získané prostřednictvím dotazníku. Poznatky práce jsou rekapitulované ve shrnutí.