Diplomové práce / Master's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Diplomové práce / Master's theses by Subject "herec"
Now showing 1 - 20 of 20
Results Per Page
Sort Options
- Herec a bolestDrábová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat fenomén bolesti ve spojení s hereckou profesí. Kdy se herec s bolestí setkává a co k problémům vede. Záměrem je nalézt řešení či předložit možné způsoby, které by vedly ke zmírnění či úplnému odstranění bolesti. Zároveň je exkurzem do historie bolesti v hereckém umění a představuje současné umělce, v jejichž díle je fyzická bolest zásadní inspirací, symbolickým tématem či cílem zkoumání. V neposlední řadě zmiňuje důležitost přítomnosti diváka a jeho roli během performancí, ve kterých se objevuje fyzická bolest.
- Herec a bolestDrábová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat fenomén bolesti ve spojení s hereckou profesí. Kdy se herec s bolestí setkává a co k problémům vede. Záměrem je nalézt řešení či předložit možné způsoby, které by vedly ke zmírnění či úplnému odstranění bolesti. Zároveň je exkurzem do historie bolesti v hereckém umění a představuje současné umělce, v jejichž díle je fyzická bolest zásadní inspirací, symbolickým tématem či cílem zkoumání. V neposlední řadě zmiňuje důležitost přítomnosti diváka a jeho roli během performancí, ve kterých se objevuje fyzická bolest.
- Herec a bolestDrábová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat fenomén bolesti ve spojení s hereckou profesí. Kdy se herec s bolestí setkává a co k problémům vede. Záměrem je nalézt řešení či předložit možné způsoby, které by vedly ke zmírnění či úplnému odstranění bolesti. Zároveň je exkurzem do historie bolesti v hereckém umění a představuje současné umělce, v jejichž díle je fyzická bolest zásadní inspirací, symbolickým tématem či cílem zkoumání. V neposlední řadě zmiňuje důležitost přítomnosti diváka a jeho roli během performancí, ve kterých se objevuje fyzická bolest.
- Herec a bolestDrábová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat fenomén bolesti ve spojení s hereckou profesí. Kdy se herec s bolestí setkává a co k problémům vede. Záměrem je nalézt řešení či předložit možné způsoby, které by vedly ke zmírnění či úplnému odstranění bolesti. Zároveň je exkurzem do historie bolesti v hereckém umění a představuje současné umělce, v jejichž díle je fyzická bolest zásadní inspirací, symbolickým tématem či cílem zkoumání. V neposlední řadě zmiňuje důležitost přítomnosti diváka a jeho roli během performancí, ve kterých se objevuje fyzická bolest.
- Herec a bolestDrábová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat fenomén bolesti ve spojení s hereckou profesí. Kdy se herec s bolestí setkává a co k problémům vede. Záměrem je nalézt řešení či předložit možné způsoby, které by vedly ke zmírnění či úplnému odstranění bolesti. Zároveň je exkurzem do historie bolesti v hereckém umění a představuje současné umělce, v jejichž díle je fyzická bolest zásadní inspirací, symbolickým tématem či cílem zkoumání. V neposlední řadě zmiňuje důležitost přítomnosti diváka a jeho roli během performancí, ve kterých se objevuje fyzická bolest.
- Herec a bolestDrábová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat fenomén bolesti ve spojení s hereckou profesí. Kdy se herec s bolestí setkává a co k problémům vede. Záměrem je nalézt řešení či předložit možné způsoby, které by vedly ke zmírnění či úplnému odstranění bolesti. Zároveň je exkurzem do historie bolesti v hereckém umění a představuje současné umělce, v jejichž díle je fyzická bolest zásadní inspirací, symbolickým tématem či cílem zkoumání. V neposlední řadě zmiňuje důležitost přítomnosti diváka a jeho roli během performancí, ve kterých se objevuje fyzická bolest.
- Herec a bolestDrábová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat fenomén bolesti ve spojení s hereckou profesí. Kdy se herec s bolestí setkává a co k problémům vede. Záměrem je nalézt řešení či předložit možné způsoby, které by vedly ke zmírnění či úplnému odstranění bolesti. Zároveň je exkurzem do historie bolesti v hereckém umění a představuje současné umělce, v jejichž díle je fyzická bolest zásadní inspirací, symbolickým tématem či cílem zkoumání. V neposlední řadě zmiňuje důležitost přítomnosti diváka a jeho roli během performancí, ve kterých se objevuje fyzická bolest.
- Herec a bolestDrábová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat fenomén bolesti ve spojení s hereckou profesí. Kdy se herec s bolestí setkává a co k problémům vede. Záměrem je nalézt řešení či předložit možné způsoby, které by vedly ke zmírnění či úplnému odstranění bolesti. Zároveň je exkurzem do historie bolesti v hereckém umění a představuje současné umělce, v jejichž díle je fyzická bolest zásadní inspirací, symbolickým tématem či cílem zkoumání. V neposlední řadě zmiňuje důležitost přítomnosti diváka a jeho roli během performancí, ve kterých se objevuje fyzická bolest.
- Herec a bolestDrábová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat fenomén bolesti ve spojení s hereckou profesí. Kdy se herec s bolestí setkává a co k problémům vede. Záměrem je nalézt řešení či předložit možné způsoby, které by vedly ke zmírnění či úplnému odstranění bolesti. Zároveň je exkurzem do historie bolesti v hereckém umění a představuje současné umělce, v jejichž díle je fyzická bolest zásadní inspirací, symbolickým tématem či cílem zkoumání. V neposlední řadě zmiňuje důležitost přítomnosti diváka a jeho roli během performancí, ve kterých se objevuje fyzická bolest.
- Herec a bolestDrábová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat fenomén bolesti ve spojení s hereckou profesí. Kdy se herec s bolestí setkává a co k problémům vede. Záměrem je nalézt řešení či předložit možné způsoby, které by vedly ke zmírnění či úplnému odstranění bolesti. Zároveň je exkurzem do historie bolesti v hereckém umění a představuje současné umělce, v jejichž díle je fyzická bolest zásadní inspirací, symbolickým tématem či cílem zkoumání. V neposlední řadě zmiňuje důležitost přítomnosti diváka a jeho roli během performancí, ve kterých se objevuje fyzická bolest.
- Herec a bolestDrábová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat fenomén bolesti ve spojení s hereckou profesí. Kdy se herec s bolestí setkává a co k problémům vede. Záměrem je nalézt řešení či předložit možné způsoby, které by vedly ke zmírnění či úplnému odstranění bolesti. Zároveň je exkurzem do historie bolesti v hereckém umění a představuje současné umělce, v jejichž díle je fyzická bolest zásadní inspirací, symbolickým tématem či cílem zkoumání. V neposlední řadě zmiňuje důležitost přítomnosti diváka a jeho roli během performancí, ve kterých se objevuje fyzická bolest.
- Herec a bolestDrábová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat fenomén bolesti ve spojení s hereckou profesí. Kdy se herec s bolestí setkává a co k problémům vede. Záměrem je nalézt řešení či předložit možné způsoby, které by vedly ke zmírnění či úplnému odstranění bolesti. Zároveň je exkurzem do historie bolesti v hereckém umění a představuje současné umělce, v jejichž díle je fyzická bolest zásadní inspirací, symbolickým tématem či cílem zkoumání. V neposlední řadě zmiňuje důležitost přítomnosti diváka a jeho roli během performancí, ve kterých se objevuje fyzická bolest.
- Znak a jeho proměna v pouličním divadleVnouček, Jonatan(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce se zabývá, proměnami znaku v pouličním divadle, na příkladě autorského představení Johnny & Jenny. Dále se zabývá vztahem herce s objektem, proměnami jejich vztahů a dějotvorné schopnosti těchto vztahů. Cílem bylo zjistit do jaké míry objekt s hercem dokáží rovnocenně koexistovat na jevišti, jak utvářejí vzájemné charaktery, jak vybraný objekt ovlivňuje samotné téma představení, co vše je možné skrze objekt sdělit a jakým způsobem dokážeme u diváka pozměnit vnímání daného objekt. Otázky se podařilo úspěšně zodpovědět na základě teoretických studií a během praktické práce na představení Johnny & Jenny.
- Znak a jeho proměna v pouličním divadleVnouček, Jonatan(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce se zabývá, proměnami znaku v pouličním divadle, na příkladě autorského představení Johnny & Jenny. Dále se zabývá vztahem herce s objektem, proměnami jejich vztahů a dějotvorné schopnosti těchto vztahů. Cílem bylo zjistit do jaké míry objekt s hercem dokáží rovnocenně koexistovat na jevišti, jak utvářejí vzájemné charaktery, jak vybraný objekt ovlivňuje samotné téma představení, co vše je možné skrze objekt sdělit a jakým způsobem dokážeme u diváka pozměnit vnímání daného objekt. Otázky se podařilo úspěšně zodpovědět na základě teoretických studií a během praktické práce na představení Johnny & Jenny.
- Znak a jeho proměna v pouličním divadleVnouček, Jonatan(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce se zabývá, proměnami znaku v pouličním divadle, na příkladě autorského představení Johnny & Jenny. Dále se zabývá vztahem herce s objektem, proměnami jejich vztahů a dějotvorné schopnosti těchto vztahů. Cílem bylo zjistit do jaké míry objekt s hercem dokáží rovnocenně koexistovat na jevišti, jak utvářejí vzájemné charaktery, jak vybraný objekt ovlivňuje samotné téma představení, co vše je možné skrze objekt sdělit a jakým způsobem dokážeme u diváka pozměnit vnímání daného objekt. Otázky se podařilo úspěšně zodpovědět na základě teoretických studií a během praktické práce na představení Johnny & Jenny.
- Znak a jeho proměna v pouličním divadleVnouček, Jonatan(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce se zabývá, proměnami znaku v pouličním divadle, na příkladě autorského představení Johnny & Jenny. Dále se zabývá vztahem herce s objektem, proměnami jejich vztahů a dějotvorné schopnosti těchto vztahů. Cílem bylo zjistit do jaké míry objekt s hercem dokáží rovnocenně koexistovat na jevišti, jak utvářejí vzájemné charaktery, jak vybraný objekt ovlivňuje samotné téma představení, co vše je možné skrze objekt sdělit a jakým způsobem dokážeme u diváka pozměnit vnímání daného objekt. Otázky se podařilo úspěšně zodpovědět na základě teoretických studií a během praktické práce na představení Johnny & Jenny.
- Znak a jeho proměna v pouličním divadleVnouček, Jonatan(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce se zabývá, proměnami znaku v pouličním divadle, na příkladě autorského představení Johnny & Jenny. Dále se zabývá vztahem herce s objektem, proměnami jejich vztahů a dějotvorné schopnosti těchto vztahů. Cílem bylo zjistit do jaké míry objekt s hercem dokáží rovnocenně koexistovat na jevišti, jak utvářejí vzájemné charaktery, jak vybraný objekt ovlivňuje samotné téma představení, co vše je možné skrze objekt sdělit a jakým způsobem dokážeme u diváka pozměnit vnímání daného objekt. Otázky se podařilo úspěšně zodpovědět na základě teoretických studií a během praktické práce na představení Johnny & Jenny.
- Znak a jeho proměna v pouličním divadleVnouček, Jonatan(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce se zabývá, proměnami znaku v pouličním divadle, na příkladě autorského představení Johnny & Jenny. Dále se zabývá vztahem herce s objektem, proměnami jejich vztahů a dějotvorné schopnosti těchto vztahů. Cílem bylo zjistit do jaké míry objekt s hercem dokáží rovnocenně koexistovat na jevišti, jak utvářejí vzájemné charaktery, jak vybraný objekt ovlivňuje samotné téma představení, co vše je možné skrze objekt sdělit a jakým způsobem dokážeme u diváka pozměnit vnímání daného objekt. Otázky se podařilo úspěšně zodpovědět na základě teoretických studií a během praktické práce na představení Johnny & Jenny.
- Znak a jeho proměna v pouličním divadleVnouček, Jonatan(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce se zabývá, proměnami znaku v pouličním divadle, na příkladě autorského představení Johnny & Jenny. Dále se zabývá vztahem herce s objektem, proměnami jejich vztahů a dějotvorné schopnosti těchto vztahů. Cílem bylo zjistit do jaké míry objekt s hercem dokáží rovnocenně koexistovat na jevišti, jak utvářejí vzájemné charaktery, jak vybraný objekt ovlivňuje samotné téma představení, co vše je možné skrze objekt sdělit a jakým způsobem dokážeme u diváka pozměnit vnímání daného objekt. Otázky se podařilo úspěšně zodpovědět na základě teoretických studií a během praktické práce na představení Johnny & Jenny.
- Znak a jeho proměna v pouličním divadleVnouček, Jonatan(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-07-02Tato diplomová práce se zabývá, proměnami znaku v pouličním divadle, na příkladě autorského představení Johnny & Jenny. Dále se zabývá vztahem herce s objektem, proměnami jejich vztahů a dějotvorné schopnosti těchto vztahů. Cílem bylo zjistit do jaké míry objekt s hercem dokáží rovnocenně koexistovat na jevišti, jak utvářejí vzájemné charaktery, jak vybraný objekt ovlivňuje samotné téma představení, co vše je možné skrze objekt sdělit a jakým způsobem dokážeme u diváka pozměnit vnímání daného objekt. Otázky se podařilo úspěšně zodpovědět na základě teoretických studií a během praktické práce na představení Johnny & Jenny.