Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Bakalářské práce / Bachelor's theses by referee "BĚLOR, Roman"
Now showing 1 - 13 of 13
Results Per Page
Sort Options
- Fundraising, sponzorství a donátorství v britských kulturních institucích (srovnání s ČR)Nguyenová, Duyen Monika(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2018)Date of thesis defence: 2018-06-13Tato bakalářská práce se zabývá fundraisingem a jeho srovnáním ve vybraných britských a českých kulturních institucích. První část práce se věnuje východiskům jako je vymezení pojmu fundraising, jeho zásadám a segmentaci. Dále popisuje dárcovství a jeho daňovou úpravu v České republice a Spojeném království. V souvislosti se státním financováním je zde rozebrána problematika daňových asignací v kultuře. V druhé části je popsáno a srovnáváno financování a přístupy k dárcovství ve vybraných institucích (Royal Opera House, London Symphony Orchestra, Národní divadlo v Praze a Česká filharmonie).
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Orchestrální edukační programy a jejich přesah do hudební výchovyHrůzová, Štěpánka(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)Date of thesis defence: 2020-06-22Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukačních orchestrálních programů a jejich přesahu do hudební výchovy. Zpracovává systém českého školství a českého uměleckého školství se zaměřením na hudební předměty a poskytuje ucelený přehled hudebního vzdělávání napříč všemi jeho stupni. Zaměřuje se také na typologii orchestrálních edukačních programů. Jako modelový příklad používá vzdělávací programy České filharmonie a nabízí možnosti, jak se k tomuto stavu co nejvíce přiblížit. Jednou z hlavních myšlenek práce je představit hudební výchovu v souvislosti s hudebním vkusem a vlivem společnosti.
- Produkční praxe a realizace dosud neuvedených starších hudebních dělVeselá, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2018)Date of thesis defence: 2018-06-13Cílem této bakalářské práce je přiblížení problematiky provedení dosud neuvedených starších hudebních děl. První část práce se věnuje více teoretickému aspektu hledání hudebních děl v archivech, práce s notovým materiálem a problémů které mohou nastat u skladeb 18. století a starších. Druhá část této práce je zaměřena na praktickou část realizace projektů zaměřených na starší hudební díla. Jsou zde uvedeny kapitoly k financování, dramaturgii a PR (Public Relations) projektů včetně informací o placené a neplacené reklamě.
- Výroba hudebních nástrojů v České republiceŠustová, Karolina(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2018)Date of thesis defence: 2018-06-13V bakalářské práci se zabývám tématem výroby hudebních nástrojů v České republice, konkrétně výrobou kytar. Tuto specifickou oblast našeho průmyslu, stojící na pomezí umění a řemesla, představuji z různých úhlů. Nejprve její vývoj od první poloviny 20. století až do dnešních dnů. Z dostupných zdrojů, především elektronických, sestavuji aktuální přehled výrobců a poukazuji na jejich vazbu k důležitým organizacím, které je sdružují. Na základě dat získaných mou komunikací s výrobci a informací z jejich oficiálních webových prezentací docházím k průměrnému objemu výroby, míře exportu a způsobu distribuce. Dále se zabývám komunikací se zákazníky, jejich získáváním a celkovou konkurenceschopností. V závěrečné části rozebírám problematiku výroby – její typy, aktuální trendy, inovace a preference v oblasti komponentů.